Pracodawców i przedsiębiorców zainteresowanych organizacją prac interwencyjnych serdecznie zapraszamy do składania wniosków – obowiązujące formularze na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śląskich (dokumenty do pobrania).
Wsparcie będzie realizowane ze środków Funduszu Pracy pozyskanych w ramach rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Nabór wniosków trwać będzie od dnia 13.07.2016 r. do wyczerpania środków finansowych
Pomoc będzie przeznaczona na organizację prac interwencyjnych dla 20 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ząbkowicach Śląskich.
Uczestnikami projektu mogą być wyłącznie osoby od 30 roku życia pozostające bez pracy zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy jako bezrobotne (zakwalifikowane do II profilu pomocy), należące co najmniej do jednej z poniższych grup:
a)osoby powyżej 50 roku życia;
b) osoby długotrwale bezrobotne;
c) osoby niepełnosprawne;
d) osoby korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej
e) osoby posiadające co najmniej jedno dziecko do 6 roku życia lub co najmniej jedno dziecko niepełnosprawne do 18 roku życia
Czas trwania prac interwencyjnych - 6 miesięcy
Uwaga!
Pracodawca jest zobowiązany, stosownie do zawartych umów do utrzymania
w zatrudnieniu skierowanych bezrobotnych przez okres 3 miesięcy po zakończeniu refundacji wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne.
Wnioski na wyżej wymienioną formę aktywizacji można składać w siedzibie PUP
lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy Ząbkowicach Śląskich,
ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do PUP).
Bliższe informacje udzielane są:
pokój nr 15 (I piętro) - wnioski o zorganizowanie prac interwencyjnych,
tel. 74 8 166 716;
pokój nr: 3, 5, 5a, 6, 7, 8 (parter) – doradcy klienta – kwalifikacja osób bezrobotnych
i skierowania osób bezrobotnych (wg. przyjętego podziału), tel. 748 166 703, 748 166 705, 748 166 725, 748 166 706, 748 166 707, 748 166 708 oraz filia PUP w Ziębicach: 748 191 447