Nabór wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych

Print Drukuj
Pracodawców i przedsiębiorców zainteresowanych organizacją prac interwencyjnych serdecznie zapraszamy  do składania wniosków – obowiązujące formularze na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śląskich (dokumenty  do pobrania).

Wsparcie będzie realizowane ze środków Funduszu Pracy przyznanych przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej według algorytmu.

Nabór wniosków trwać będzie od dnia 01.02.2016 r. do wyczerpania środków finansowych

Pomoc będzie przeznaczona na organizację prac interwencyjnych  dla około 50 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ząbkowicach Śląskich.

Czas trwania prac interwencyjnych - 6 miesięcy

Uwaga!
Pracodawca jest zobowiązany, stosownie do zawartych umów do utrzymania
w zatrudnieniu skierowanych bezrobotnych przez okres 3 miesięcy po zakończeniu refundacji wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne.


Wnioski na wyżej wymienioną  formę aktywizacji  można składać w siedzibie PUP lub przesłać pocztą na adres:  Powiatowy Urząd Pracy Ząbkowicach Śląskich, ul. Powstańców Warszawy 7,  57-200 Ząbkowice Śląskie (decyduje data wpływu do PUP).

Bliższe informacje udzielane są:
pokój  nr 15   (I piętro) -  wnioski  o zorganizowanie prac interwencyjnych
tel. 74 8 166 716;
pokój nr: 3, 5, 5a, 6, 7, 8 (parter) – doradcy klienta – kwalifikacja osób bezrobotnych
i skierowania osób bezrobotnyc
h, tel. 748 166 703, 748 166 705, 748 166 725, 748 166 706, 748 166 707, 748 166 708  oraz filia PUP w Ziębicach: 748 191 447
Informacje o publikacji dokumentu